- Spotul folosește imagini înregistrate anterior cu Anthony Joshua.
- Regizorii anteriori ai filmărilor originale nu au fost anunțați și nici creditați.
- Wes Walker: „Under Armour ne-a cerut să construim un film din nimic altceva decât active existente, un model 3D al lui Anthony Joshua și fără să avem acces la atleți.”
Under Armour a lansat un spot publicitar revoluționar bazat pe inteligența artificială generativă, atrăgând atenția și generând o dezbatere intensă în rândul creatorilor și consumatorilor.
Colaborarea a creat o mare agitație în comunitatea creativă. Regizat de Wes Walker și produs deToolofna, spotul folosește imagini înregistrate anterior cu Anthony Joshua, despre care UA spune că deține drepturile. Wes Walker a postat spotul pe Instagram la începutul acestei săptămâni, spunând: „Under Armour ne-a cerut să construim un film din nimic altceva decât active existente, un model 3D al lui Anthony Joshua și fără să avem acces la atleți.”
Privită de la sine, reclama nu este în sine inacceptabilă, scrie TechCrunch. Filmările live sunt îmbinate cu modele 3D, peisaje și scene abstracte, toate redate în monocrom contrastant.
Walker a susținut că totul a fost gata în trei săptămâni și a remarcat faptul că se bazează pe inteligența artificială: „Cheia în această schimbare a industriei este că rămânem fideli în ceea ce facem. A.I. se va integra în fluxurile noastre de lucru în moduri în continuă evoluție.”
Regizorii anteriori ai filmărilor originale nu au fost anunțați și nici nu au fost creditați. De asemenea, spotul publicitar folosește o reproducere prin inteligență artificială a vocii lui Joshua, economisind astfel timp și bani.