Al doilea cel mai mare furnizor de gaz din Marea Britanie își cere scuze miilor de britanici cărora le-a oferit sfaturi deplasate despre cum să se încălzească în perioada crizei energetice. E.ON Next spune că îi „pare foarte rău” după ce a trimis 30.000 de perechi de șosete din poliester inscripționate cu un mesaj prin care le transmitea clienților să dea căldura mai încet, pentru a reduce amprenta de carbon.
Campania, care a pornit în aceeași săptămână în care Ovo Energy a trebuit să-și ceară scuze după ce le-a trimis clienților scrisori prin care îi îndemna să ia în brațe un animal de companie sau să facă exerciții fizice pentru a se încălzi, a fost aspru criticată pe rețelele de socializare.
„Dacă ai primit recent o pereche de șosete de la noi, am vrea să-ți transmitem că ne pare foarte rău pentru cum i-am făcut pe unii oameni să se simtă. În contextul greutăților pe care unii oameni le întâmpină în această perioadă, livrările ar fi trebuit blocate și ne pare rău”, a scris E.ON pe contul de Twitter.
Britanicii se confruntă cu prețuri foarte mari ale facturilor la energie, din cauza costurilor ridicate ale combustibililor.
Sursa: The Guardian