Reclama în care Moș Crăciun are Covid înfurie utilizatorii de internet. „Vor să traumatizeze copiii cu această atitudine alarmistă”

În timp ce campania de vaccinare Covid-19 a început în Marea Britanie, țara nu este imună la reapariția epidemiei, după relaxarea treptată a restricțiilor. Pentru a evita accelerarea transmiterii în timpul sezonului de sărbători, Marea Britanie a lansat campanii de prevenire, iar cea mai recentă prezentare a lui Moș Crăciun nu a fost pe placul tuturor.

Acest videoclip intitulat „The Gift”, publicat pe YouTube, a fost produs pentru NHS Charities Together, care strânge fonduri pentru asociațiile care susțin sistemul de sănătate. Arată un bărbat cu barbă albă, care este grav bolnav și transportat la un spital NHS. El are insuficiență respiratorie și este îngrijit de o echipă de medici si asistente.

Deși spotul de conștientizare a fost destinat să aducă un omagiu personalului medical care lucrează în prima linie, el a devenit foarte controversat. Recunoscând figura lui Moș Crăciun, unii părinți s-au enervat, mai ales pe rețelele de socializare.

În timp ce unii utilizatori au descris filmul ca fiind „deranjant” și „insensibil”, alții sunt îngrijorați că le va traumatiza copiii.

„Obsesia pentru Covid-19 devine din ce în ce mai ciudată. În Marea Britanie, un clip de Crăciun arată medicii care luptă pentru a-l menține pe Moș Crăciun în viață. Nu e suficient că au îngrozit adulții, acum vor să traumatizeze copiii cu această atitudine alarmistă”.

„În acest sezon de sărbători oferiți copiilor voștri cadoul urletelor, al paranoiei, arătându-le filmul NHS despre cum va muri Moș Crăciun dacă oamenii nu respectă măsurile impuse!”.

„Această reclamă complet rușinoasă trebuie eliminată imediat, cum îndrăzniti să vă jucați cu sănătatea mintală a copiilor noștri? Să vă fie rușine”.

NHS și-a cerut scuze, iar NHS Charities Together a dorit să se pronunțe cu privire la această chestiune. „Ne pare rău pentru părinții care au fost supărați după ce au vizionat acest videoclip și pentru copiii care au văzut imaginile, reclama nu le era destinată celor mici”.

Sursa: Huff Post

Exit mobile version