Când izolarea din cauza epidemiei Covid-19 a oprit activitatea Tcheezebox (Franța), o companie specializată în închirierea de cabine foto de nouă generație pentru a găzdui evenimente profesionale sau festive, liderii săi s-au întrebat cum să se reprofileze.
„În iunie, purtarea unei măști a făcut lucrurile să pară foarte îngrijorătoare”, își amintește Karen Arrouasse, director asociat Tcheezebox.
Prin urmare, i-a venit ideea să creeze o mască care să ofere un zâmbet, deci un chip uman pentru persoanele mascate. Așa s-a născut Masked, o mască în conformitate cu normelor sanitare, care poate fi spălată de 50 de ori, pe care este imprimat zâmbetul purtătorului.
„Acum, oamenii mă recunosc când merg la cumpărături și îi amuză foarte mult”, spune managerul Tcheezebox. Lansată în august, Masked este deja succes, înregistrând mii de comenzi din toată lumea.
Pentru a satisface cererea, Tcheezebox va lansa un magazin online unde vei putea să trimiți un selfie, iar masca zâmbitoare îți va fi livrată acasă.