Odată cu distanțarea socială, vânzările de gumă de mestecat se prăbușesc
Brandul Hershey, lider pe piața snak-urilor din Statele Unite, acuză o scădere de 40% – 50% la vânzările sale de gumă de mestecat și pastile cu mentol. Cauza: distanțarea socială impusă de pandemie.
Mai este necesar să ai o respirație proaspătă când nu te apropii de ceilalți la mai puțin de un metru? La această întrebare, consumatorii de gumă de mestecat și pastile cu mentol de la Hershey răspund negativ: grupul care deține mărcile Smarties, Kit Kat sau Reese a anunțat miercuri că vânzările de bomboane și gumă de mestecat cu mentol au scăzut drastic, raportează Reuters.
„Aceste categorii, care sunt mai mult funcționale decât emoționale, au scăzut cu 40% până la 50% în ultimele săptămâni”, a declarat CEO-ul grupului, Michele Buck.
Topping-ul de ciocolată se vinde mai bine decât înainte
Producătorul american de dulciuri consideră că distanțarea socială încurajată de pandemia de Covid-19 are o legătură directă cu scăderea cererii de produse care împrospătează respirația.
Hershey, care a vorbit despre acest subiect în cadrul adunării generale anuale, deplânge, de asemenea, o scădere accentuată a vânzărilor la toate sortimentele de bomboane de de când a început criza. În special cele care sunt consumate în afara locuinței, vândute în aeroporturi, magazine alimentare și restaurante.
Dar Hershey recupereaza în altă parte. De exemplu, vânzările de topping de ciocolată au crescut odată cu izolarea, pentru că familiile au început să gătească împreună.
Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook