O școală gimnazială din Minnesota nu va mai acorda elevilor note de „F”, în încercarea de a combate „rasismul sistemic” și le va permite elevilor să refacă testele nereușite. Noile politici au fost adoptate după ce un „audit al echității” a constatat presupuse „disparități de clasificare între studenții de culoare”.
Școala Sunrise Park din White Bear Lake a anunțat că profesorii nu vor mai acorda note de „F” elevilor. Pentru anul școlar 2021-22, scorurile de testare cu mai puțin de 59,49% răspunsuri corecte nu mai sunt „F” sau nereușite, ci sunt considerate note „I”. Indiferent cât de scăzut este scorul – inclusiv 0% – orice notă sub cea de trecere este crescută automat la 50%, pe baza noului sistem de notare.
„Intenția este să ne asigurăm că notele se concentrează asupra procesului de învățare”, spune directoarea Christina Pierre într-un videoclip postat pe YouTube, explicând noile politici școlare. „Prin urmare, notele nu vor fi oferite în funcție de comportament, atitudine, întârzieri la cursuri, indiferent dacă tema a fost predată târziu sau nu la timp. Există alte modalități prin care putem comunica aceste lucruri părinților.”
Directorul asociat Norman Bell spune că elevii sunt încurajați să reia / revizuiască testele, lucrările sau proiectele într-un interval de 10 zile.
Sunrise Park Middle School face parte din districtul White Bear Lake Area Schools (WBLAS). Superintendentul districtului – Wayne Kazmierczak, spune că „notarea poate fi unul dintre obiceiurile în care rasismul este sistemic”.
Districtul „a efectuat un audit asupra echității, în lumina uciderii lui George Floyd și a evoluției conversațiilor din întreaga țară în ultimul an”.
Dezvăluirile au fost făcute într-un anunț legat de faptul că Kazmierczak a fost numit Superintendentul Anului în Minnesota, în 2021, pe site-ul WBLAS.
Un exemplu din auditul de capital a fost reprezentat de diferențele de notare pentru studenții de culoare. Clasificarea poate fi unul dintre cele mai mari domenii în care se perpetuează rasismul sistemic și inechitățile. Dr. Kazmierczak și WBLAS consideră că notele ar trebui să fie o măsură a ceea ce știe și stăpânește un student la un anumit curs. Calificarea nu ar trebui să fie o pedeapsă comportamentală și nu ar trebui să fie o măsură a cât de bine poate un elev să supraviețuiască stresului de acasă. Sub conducerea dr. Kazmierczak și în conformitate cu planul strategic și angajamentul de a elimina rasismul sistemic, districtul a început să abordeze diferențele de clasificare acum un an, când și-au schimbat dramatic practicile de notare. Liderii din district știu că vor fi sprijiniți, așa cum nu au fost niciodată până acum, din cauza muncii strategice care a fost deja realizată prin prisma echității.
Nu este clar dacă noua scară de notare va fi utilizată în toate școlile din district.
Sursa: The Blaze