Milenialii și generația Z iubesc ceasurile Cartier, dar preferă stiluri diferite

Vrei să știi câți ani are cineva? Doar verifică-i stilul ceasului Cartier, scrie Business Insider.

Tendințele generaționale există de mult timp, diferite grupe de vârstă favorizând stilurile și brandurile care le aduc satisfacție. Dar în mediul online, preferințele în materie de modă au devenit mai mult ca o bătălie între millenniali și generația Z.

De exemplu, grupul mai în vârstă iubește blugii skinny și jambierele strâmte, în timp ce generația Z optează pentru pantaloni largi, cu talie joasă, cu imprimeuri distractive.

Și în timp ce ambele generații împărtășesc o apreciere pentru măiestria Cartier, ceasurile ideale diferă în rândul celor care și le permit

„Există o glumă că milenialii iubesc Cartier Panthère, iar generația Z iubește Cartier Baignoire”, a declarat Trang Trinh, un pasionat de ceasuri care administrează contul TikTok Girls O’Clock, pentru Business Insider.

O călătorie în timp

După cum a spus Sotheby’s într-o postare pe Instagram, Cartier a creat în mod neoficial ceasul Baignoire în 1912, când a transformat un ceas tradițional, rotund, într-unul oval.

Designul a fost lansat oficial în 1957, potrivit corporației de artă, și a avut fani celebri precum Charlie Chaplin la începuturile sale. Actorul i-a dat odată unul soției sale.

Ceasul Panthère, pe de altă parte, este puțin mai modern.

Piesa a apărut pe piață în 1983, după cum a raportat Harper’s Bazaar, și a primit numele după mișcările grațioase ale panterelor.

Publicația spune că accesoriul – menit să fie purtat atât funcțional, cât și ca bijuterie – a devenit instantaneu popular printre bărbați celebri precum Keith Richards și Pierce Brosnan.

Millennialii vs Generația Z: ediția Cartier

Deci, de ce milenialii iubesc stilul Panthère? Și ce face Baignoire să iasă în evidență pentru fanii ceasurilor din Gen Z?

După cum a subliniat Trinh pentru Business Insider, acestea sunt „forme complet diferite” care atrag două grupuri foarte diferite de oameni.

Panthère, de exemplu, este șic, amintește de estetica old money și se întoarce la anii ’80. Anii ’80 reprezintă atât momentul în care a fost creată piesa, cât și perioada în care s-au născut mulți mileniali.

Cartier Panthère

„Panthère amintește mai mult de bijuterii”, a spus Trinh. „Este o formă rotunjită, pătrată, cu aceste zale mai mici, un fel de mărgele de orez, care se integrează frumos. Este delicată, iar brățara este cu adevărat, foarte frumoasă.”

Baignoire, pe de altă parte, este vintage, dar la modă, ceva ce Gen Z iubește.

Cartier Baignoire

„Baignoire este puțin mai mult despre geometria sa decât despre calitatea sa asemănătoare bijuteriilor”, a spus Trinh. „Are această formă ovală simplă, cu o brățară curbată”.

Această formă geometrică conferă piesei un aspect modern și o ajută să iasă în evidență la încheietura mâinii.

Generația Z caută cu adevărat individualitate în modul în care se exprimă”, a adăugat ea.

Panthère se vinde la prețuri între 3.300 și 134.000 de dolari, iar Baignoire costă între 6.900 și 102.000 de dolari.

Exit mobile version