- Meghan Markle a lansat un nou site web și o pagină de Instagram numită American Riviera Orchard.
- Fanii speculează că afacerea ar putea fi similară cu The Tig, blogul pre-regal al lui Markle.
- O cerere de marcă comercială sugerează că site-ul web poate fi utilizat pentru a vinde produse de bucătărie și produse alimentare.
Joi, Ducesa de Sussex a lansat un site web și o pagină Instagram pentru o nouă afacere numită American Riviera Orchard, scrie Business Insider.
Până acum, pagina de Instagram a mărcii afișează nouă fotografii care se aliniază pentru a afișa numele mărcii și o siglă monogramă urmată de „Montecito”, orașul din California în care Markle a locuit de când s-a mutat în SUA.
La story, American Riviera Orchard a distribuit și un videoclip cu Meghan Markle aranjând flori și gătind, în timp ce „I Wish You Love” de Nancy Wilson se aude pe fundal.
Nu este clar ce va implica exact noua afacere a lui Meghan Markle, deși fanii au speculat că ar putea fi similar cu blogul pe care ea l-a condus înainte de a se căsători cu Prințul Harry.
Numit The Tig, site-ul original al lui Ducesei prezenta rețete, sfaturi și eseuri personale.
Meghan Markle a închis site-ul în 2017, înainte de logodna ei cu Harry, iar echipa ei a solicitat reînnoirea mărcii The Tig în 2019, pentru a împiedica oamenii să folosească numele.
Unii au pus la îndoială și momentul lansării mărcii, care vine pe fondul speculațiilor cu privire la absența lui Kate Middleton din viața publică. Site-ul a fost anunțat, de asemenea, în aceeași zi în care prințul William și prințul Harry sunt așteptați să apară separat la un eveniment de premiere în onoarea Prințesei Diana. William va ține un discurs în persoană, iar Harry va participa virtual pentru a vorbi ulterior cu câștigătorii.
Meghan Markle nu a împărtășit alte informații despre American Riviera Orchard, iar biografia brandului de pe Instagram spune pur și simplu, „de Meghan, Ducesa de Sussex. Înființată în 2024”.
Cu toate acestea, o cerere de marcă înregistrată pentru American Riviera Orchard, care așteaptă examinarea, arată că brandul intenționează să vândă articole, inclusiv articole de masă, cărți de bucate, gemuri și produse tartinabile și fețe de masă.
Comentariile au fost dezactivate pe pagina de Instagram a brandului.