Potrivit site-ului The Verge, Facebook ar putea anunța o schimbare de nume săptămâna viitoare. Rețeaua socială ar urmari astfel să își afirme dorința de a se concentra pe crearea „metaversului” său, lumea paralelă ce combină realitatea virtuală și realitatea augmentată.
O schimbare a brandului ar putea, de asemenea, să servească pentru a separa lucrarea futuristă a lui Zuckerberg de ancheta legată de modul în care operează platforma sa socială astăzi. O funcționare din ce în ce mai criticată.
Nu e o premieră
Mark Zuckerberg, șeful gigantului digital american, este de așteptat să vorbească despre schimbarea numelui rețelei sociale la conferința Connect din 28 octombrie, dar numele ar putea fi lansat mai devreme, potrivit The Verge.
Facebook nu este prima companie de tehnologie care își schimbă numele pe măsură ce ambițiile sale cresc. În 2015, Google s-a reorganizat complet sub un holding numit Alphabet, în parte pentru a semnala că nu mai este doar un motor de căutare, ci un conglomerat. Și Snapchat a fost redenumit Snap Inc. în 2016.
Sursa: BFMTV