eMAG, cel mai mare retailer online de piaţa locală, a introdus la finele anului trecut noi taxe pentru livrarea produselor, care vizează chiar şi produsele pe care clienţii aleg să le ridice din shoroom-urile proprii ale companiei, mutare explicată de magazinul online prin necesitatea de a susţine costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor, scrie zf.ro.
Astfel, compania a introdus o taxă de 5 lei pentru livrarea produselor în showroom-urile eMAG pentru comenzile cu valori mai mici de 1.500 de lei, la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei, în cazul în care clientul achită comanda în showroom şi nu online. Taxa de 5 lei se aplică pentru comandă, nu pentru fiecare produs în parte.
Taxa de 5 lei a fost introdusă şi pentru livrările în dulapurile de livrare easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG. După această mutare livrarea costă 5 lei indiferent dacă un client alege livrarea la un showroom eMAG, un oficiu poştal sau un dulap easybox. Anterior, livrarea în showroom-urile eMAG era gratuită, la fel ca şi livrarea în easybox.