Directorul de creație al brandului Valentino, Pierpaolo Piccioli, și-a anunțat plecarea de la casă de modă italiană
- Pierpaolo Piccioli a insuflat brandul Valentino cu romantism contemporan și creativitate îndrăzneață.
- Acesta a lucrat pentru Valentino din 1999, dar a devenit director creativ în 2008
- Anunțul lui Valentino privind o viitoare „nouă organizație creativă” pentru a introduce o viziune proaspătă și creativă pentru viitorul mărcii dă startul unui nou capitol.
Directorul de creație al casei de modă Valentino, Pierpaolo Piccioli, și-a anunțat vineri plecarea după 25 de ani de activitate, conform ABC News.
Într-o declarație emoționantă distribuită pe Instagram, Piccioli a reflectat asupra colaborării de 25 de ani cu brandul. Acesta a mulțumit co-fondatorilor Valentino Garavani și Giancarlo Giammetti și echipei care a contribuit la succesul mărcii în timpul său.
Designerul este cunoscut pentru că l-a insuflat pe Valentino cu romantism contemporan și creativitate îndrăzneață. Acesta va pleca în timp ce brandul se pregătește să introducă o „nouă organizație creativă”.
Cine este Pierpaolo Piccioli?
Alăturându-se lui Valentino în 1999 ca designer de accesorii împreună cu Maria Grazia Chiuri, Piccioli a urcat în funcția de co-director creativ în 2008. Domnia solo a lui Piccioli a început în 2016 după plecarea lui Chiuri la Dior. Acest moment a marcat o perioadă de influență profundă asupra esteticii și imaginii globale a mărcii lui Valentino.
Piccioli, originar din Nettuno cu studii în literatură la Universitatea din Roma, și-a început cariera în modă cu un stagiu la Brunello Cucinelli. Mai apoi, a trecut la un rol crucial la Fendi, alături de Chiuri. Parteneriatul lor s-a dovedit fundamental, propulsându-l pe Valentino într-o nouă eră în care farmecul tradițional s-a întâlnit cu perioada contemporană. Tranziția a fost reprezentată de introducerea Rockstudurilor, devenite acum un simbol al brandului.
Plecarea lui Piccioli anunță sfârșitul unui capitol pentru Valentino. Anunțul lui Valentino privind o viitoare „nouă organizație creativă” pentru a introduce o viziune proaspătă și creativă pentru viitorul mărcii dă startul unuia nou.
Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook