Coliere din perle, rochii în carouri, costume în dungi si palării de fetru vor îmbrăca în curând manechinele așezate în încăperile restaurantului The Inn at Little Washington pentru a introduce clienții în atmosfera anilor ’40 … și pentru a respecta regulile de distanțare socială.
Dacă ți-ai dorit vreodată să iei masa cu un manechin, un restaurant de trei stele – singurul – din zona Washington o să-ți permită în curând să îți realizezi visul: pentru redeschiderea de la sfârșitul lunii mai, proprietarii vor plasa păpusi de dimensiunile unui om la unele dintre mese, pentru a respecta distanța obligatorie între clienți.
„Vom umple salile cu manechine bine îmbrăcate”
Colierele de perle, rochiile în carouri, costumele cu dungi și palariile din fetru vor îmbrăca, prin urmare, manechinele așezate în sălile restaurantului The Inn at Little Washington, pentru a introduce clienții în atmosfera anilor 1940. „Când a trebuit să rezolvăm problema disțării sociale și reducerea la jumătate a capacității noastre, soluția ni s-a părut evidentă – vom umple (sala) cu manechine bine îmbrăcate „, explică, pentru AFP, Patrick O’Connell, bucătar și proprietar al acestui restaurant situat în Virginia, la două ore de capitala americană.
„Acest lucru ne va permite să avem suficient spațiu între clienții reali, va provoca câteva zâmbete și va permite realizarea unor fotografii amuzante”, adaugă el. Începând cu 29 mai, gurmanzii (cei bogați) pot încerca meniurile de 248 de dolari (fără băuturi) în acest restaurant, unul dintre cele 14 din Statele Unite care au trei stele în ghidul Michelin.
Mesele care ar trebui să rămână goale
Inn at Little Washington colaborează în special cu anumite companii locale care produc decoruri pentru costumele și machiajul manechinelor instalate la mesele care altfel ar trebui să rămână goale. „Cu toții vrem să ne întâlnim și să vedem chipuri noi acum. Nu trebuie neapărat să fie oameni adevărați”, a spus Patrick O’Connell.
„Manechinele mi-au placut întotdeauna”, explică el. „Nu se plâng niciodată”. Spre deosebire de clienții adevărati care sunt prea dificili.
Surse: Europe1