Canalul CBS a plătit 7 milioane de dolari pentru a difuza interviul cu Prințul Harry și Meghan Markle
Compania ViacomCBS, care deține canalul american de televiziune CBS, a plătit o sumă cuprinsă între 7 și 9 milioane de dolari pentru drepturile de difuzare ale interviului cu Prințul Harry și Meghan Markle, realizat de Oprah Winfrey, relatează The Wall Street Journal.
Compania de producție Harpo Productions, deținută de Oprah, a oferit interviul și canalelor NBC și ABC, dar nu au ajuns la un acord. Experții din domeniul mass-media estimează că interviul are potențialul de a face o audiență mai mare decât Super Bowl, care a strâns aproape 100 de milioane de spectatori pe toate platformele.
Suma plătită de ViacomCBS către Harpo îi dă companiei dreptul de a difuza emisunea atât în SUA cât și în restul lumii. CSB poate obține profit prin difuzarea campaniilor publicitare. Canalul a cerut aproximativ 325.000 de dolari pentru 30 de secunde de reclamă, în timpul show-ului care a durat două ore – dublu față de prețul standard.
Prințul Harry și Meghan Markle nu au fost plătiți pentru interviu, susține un purtător de cuvânt al cuplului.
Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook