Mii de francezi își susțin barurile și restaurantele preferate
Foto: jaimemonbistrot
Au fost lansate mai multe fonduri de sprijin pentru restaurantele care au fost închise începând cu 14 martie. Site-ul „J’aime mon bistrot” a avut peste 10.000 de vizitatori.
Se înmulțesc inițiativele de susținere a cafenelelor și restaurantelor închise pe 14 martie și care se găsesc în situații financiare dificile. Puteți, de exemplu, timp de zece zile, să precomandați o consumatie de 1,50 euro până la 50 de euro – de la cafea până la un meniu – în restaurantul dvs. preferat din Franța, pe site-ul jaimemonbistrot.fr, dacă acest restaurant se află printre cele 6.000 deja prezente pe site, desigur. În schimb veți primi un voucher care va fi utilizat atunci când izolarea va fi ridicată și când restaurantele și terasele se vor deschide din nou.
„J’aime mon bistrot” a fost lansat de France Boissons (o filială Heineken) și de alte mărci importante din domeniu, precum Kronenbourg sau Lavazza.
Deja s-au încasat 800.000 de euro
Peste 10.000 de persoane și-au „rezervat” deja un pahar sau un fel de mâncare pentru a se bucura la sfârșitul izolării. Nota de plată medie pentru acești iubitori de ieșiri la baruri și restaurante este mare: 40 de euro și corespunde mai mult unei mese. În total, mai mult de 800.000 de euro au fost strânși de fondul de sprijin „J’aime mon bistrot”.
Creatorii acestui fond adauga încă 50% la fiecare precomandă făcută de primii 20.000 de participanți. Alte site-uri precum barsolidaire.fr sau sauvermonbar.fr au fost de asemenea lansate în ultimele zile pe același principiu al unei precomenzi, pentru a ajuta barurile să țină pasul cu criza actuală.
O inițiativă de acest tip am lansat și noi, la Smart Radio, atât în FM, pe 107,3, cât și pe smartradio.ro. Campania se numește „Ia Masa În Oraș” și este menită să te țină informat despre ofertele restaurantelor care încă mai fac livrări la domiciliu.
Și în domeniul hotelier există oferte prin care clienții pot investi acum pentru beneficii importante mai târziu. Mai multe citești aici.
Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook