Măștile de culoarea pielii, cele mai căutate în SUA. Momentan, stocurile sunt epuizate
Designerul american Shami Oshun a lansat o colecție de măști nude, disponibile în 11 tonuri. Succesul a venit imediat.
Shami Oshun recunoaște că măștile sale protecție de „culoarea pielii” sunt inspirate de nuanțele Fenty Beauty, marca de produse cosmetice lansată de Rihanna. În 2017, cântăreața a revoluționat lumea machiajului cu o linie de produse care celebrează diversitatea, inclusiv fonduri de ten potrivite pentru toate tipurile de piele. Suficient pentru a o inspira pe Shami Oshun, care a început fabricarea măștilor de culoarea pielii, vândute cu 33 de dolari bucata și disponibile în unsprezece nuanțe.
Designerul, care s-a lansat în industria producătoare de măști în aprilie, și-a dat seama rapid că le poate da o altă valoare. „Când am început să le comercializez, o mulțime de oameni m-au întrebat ce mască să aleagă pentru a se potri cu nuanța lor de produse Fenty”, a declarat ea pentru revista Allure. Designerul a postat pe contul de Twitter un tabel în care asortează măștile cu nuanțele de fond de ten Fenty.
O idee genială, care a stârnit entuziasm pe rețelele de socializare și a determinat creșterea cererii. Până în prezent, zece din cele unsprezece modele oferite sunt epuizate. Pentru a satisface cererea, Shami Oshun a anunțat deja că intenționează să-și completeze stocurile.
Nu este singura care oferă acest tip de model. În mai, marca de lenjerie intimă Skims, a lui Kim Kardashian West, a lansat cinci măști în nuanțe nude, destinate să se potrivească cu toate tonurile pielii. Colecția s-a vândut în mai puțin de treizeci de minute.
Sursa: Le Figaro
Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook