Brandurile de lux nu renunță la ceasurile inteligente. Uite cum arată Hublot Big Bang E
de Iulia Maria Pârlea
Au trecut cinci ani de când marile mărci de ceasuri elvețiene au răspuns pentru prima dată la apariția Apple Watch.
Ceea ce a fost văzut cândva ca o ofertă slabă, s-a îmbunătățit semnificativ de când TAG Heuer și Montblanc au lansat versiuni actualizate ale ceasurilor Connected și Summit, iar Tissot și-a transformat platforma T-Touch într-un smartwatch autentic.
Recent a intrat în joc Hublot care a lansat săptămână trecută Big Bang E.
Apariția lui Hublot pe piața smartwatch-urilor de lux se bazează pe experiențele avute cu o piesă ediție limitată creată pentru arbitri la Cupa Mondială FIFA 2018.
Realizarea principală a lui Hublot este încorporarea hardware-ului smartwatch și a unei construcții complexe, cu 42 de piese, într-un model care nu este mai mare decât un Big Bang obișnuit, mecanic, cu un cadran de 42 mm.
Unul dintre punctele forte ale Big Bang E este personalizarea.
Hublot l-a lansat cu un cadran conceptual care se schimbă pe parcursul zilei, creat de artistul Marc Ferrero și promisiunea este că, în timp, mai mulți artiști și designeri își vor trimite propriile interpretări pe interfața smartwatch-ului.
O animație care durează cinci secunde marchează fiecare oră completă care trece.
Îți poți alege carcasa la Bing Bang E – din titan sau ceramică – ambele variante sunt rezistente la apă până la 30 de metri.
Ceasul inteligent este dotat cu sistemul de operare Google Wear astfel încât poți accesa aplicații pe Google Play, poți obține răspunsuri de la Google Assistant și chiar poți efectua plăți prin Google Pay.
Cu un swipe sau două poți avea acces la informații utile și îți poți verifica notificările și mesajele.
Prețul pornește de la 4.800 £.
Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook